Je filters
- NHL Stenden Verwijder filter
- Christelijke Hogeschool Ede Verwijder filter
- Hanze Verwijder filter
- Breda University of Applied Sciences Verwijder filter
- Saxion Verwijder filter
- Theologische Universiteit Utrecht Verwijder filter
-
Adventure & Sport Tourism
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding opent 16 oktober 2024 om 08:00 uur
-
AI and your future profession
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding opent 16 oktober 2024 om 08:00 uur
-
A Supply Chain Cycle challenge in the Bicycle Industry (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Aviation Management (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Biomedical Research and Diagnostics
30,0 EC
- Nog geen onderwijsperiode bekend
-
Bridging your field of expertise with Data Science & Artificial Intelligence: A Minor for interdisciplinary innovation and collaboration: the art of data translation. (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Building your own Business (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Change Management; how to successfully drive change in organisations (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Co-Creating Events & Designing Experiences (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Conscious Business
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 18 jul 2025 Aanmelding opent 7 oktober 2024 om 19:00 uur
-
Creative Design & Technology
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 18 jul 2025 Aanmelding opent 7 oktober 2024 om 19:00 uur
-
Crowd Safety in Hubs & Events (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Design and Strategies for Themed Entertainment (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Design, Art & Technology
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding opent 16 oktober 2024 om 08:00 uur
-
Designing processes for societal impact making (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
1 | 5 | > |