Je filters
- Aanmelding vandaag open Verwijder filter
- Alleen minoren Verwijder filter
- Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten Verwijder filter
- ArtEZ University of the Arts Verwijder filter
- Christelijke Hogeschool Ede Verwijder filter
- HAS green academy Verwijder filter
- Hogeschool KPZ Verwijder filter
- Universiteit Utrecht Verwijder filter
-
Communicatie en organisatie I
15,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 11 apr 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 27 okt 2024
-
Communicatie en organisatie II
15,0 EC
- 22 apr 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 27 okt 2024
-
Creating a healthy food environment
30,0 EC
- 10 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 17 nov 2024
-
Duurzaamheid: meten is weten!
30,0 EC
- 10 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 17 nov 2024
-
Farming with Nature
30,0 EC
- 10 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 17 nov 2024
-
High Tech Agrosystems
30,0 EC
- 10 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 17 nov 2024
-
Kunstgeschiedenis: Architectuurgeschiedenis II
15,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 27 okt 2024
-
Kunstgeschiedenis: Moderne en hedendaagse kunst I
15,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 11 apr 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 27 okt 2024
-
Kunstgeschiedenis: Moderne en hedendaagse kunst II
15,0 EC
- 22 apr 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 27 okt 2024
-
LCA: meten is weten!
15,0 EC
- 10 feb 2025 t/m 25 apr 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 17 nov 2024
-
Minor Productie Podiumkunsten
30,0 EC
- 6 jan 2025 t/m 4 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 8 nov 2024 om 00:00 uur
-
Outdoor Education KPZ
30,0 EC
- 27 jan 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 nov 2024 om 23:45 uur
-
Outdoor Education KPZ
30,0 EC
- 27 jan 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 nov 2024 om 23:45 uur
-
Outdoor Experience (reisminor) Blok 4
15,0 EC
- 28 apr 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 18 apr 2025
-
Religie en samenleving II
15,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 27 okt 2024
1 | 2 | > |