Je filters
- HAN University of Applied Sciences Verwijder filter
- HKU Verwijder filter
- Hogeschool IPABO Verwijder filter
- Hogeschool IPABO Verwijder filter
- Hogeschool IPABO Verwijder filter
- Hogeschool IPABO Verwijder filter
-
Educational Needs
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 12 jul 2024 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding opent 1 oktober 2024
-
Specialist bewegingsonderwijs en gezonde school
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 12 jul 2024 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding opent 1 oktober 2024
-
Toekomstgericht Onderwijs
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 18 jul 2025 Aanmelding opent 1 augustus 2024
-
Tweetalig Primair Onderwijs
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding opent 1 oktober 2024
-
Vrije Schoolonderwijs
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 12 jul 2024 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Gesloten
-
Health professionals in International Perspective
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 12 jul 2024 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding opent 1 oktober 2024
-
High Care theorie
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding opent 1 oktober 2024
-
Ieder kind uniek
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 12 jul 2024 Gesloten
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding opent 1 oktober 2024
-
Omgaan met Diversiteit in het VO (deeltijd)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Ontwerpen voor een nieuwe wereld: Hoe maak ik impact?
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Power Minor (deeltijd)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Powertrain (full-time)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Research Minor 30 (Bio-informatica)
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 12 jul 2024 Gesloten
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Gesloten
-
Research Minor 30 (BML Chemie)
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 12 jul 2024 Gesloten
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Gesloten
-
Research Minor 30 (LS Chemistry)
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 12 jul 2024 Gesloten
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Gesloten
1 | 15 | > |