Kies op maat

Inloggen Menu

Crossmediale marketingcommunicatie

🚀 Minor Crossmediale Marketingcommunicatie: De kunst van het beïnvloeden en bereiken van consumenten

Ben jij creatief, strategisch én digitaal-minded? Wil je leren hoe je merken en organisaties laat groeien in een wereld waar online, media, communicatie en marketing samensmelten? Dan is deze minor iets voor jou!

🌍 Waarom deze minor?
In een tijd waarin consumenten continu in beweging zijn en technologie razendsnel verandert, is goede marketingcommunicatie onmisbaar. Met de juiste strategie maak jij het verschil! Tijdens deze minor duik je in de wereld van marketingcommunicatie, waarin je leert hoe je de perfecte customer journey creëert en hoe je merken écht laat connecten met hun doelgroep.

🔥 Wat ga je leren?
✔️ Hoe je met slimme marketingcommunicatie je doelgroep overtuigt en activeert

✔️Hoe je op een onderbouwde manier inspeelt op trends
✔️ Hoe je data en insights gebruikt om klantgedrag te voorspellen en conversie te verhogen
✔️ Hoe je online marketing, content en social media strategisch inzet
✔️  Hoe je een optimale klantbeleving ontwerpt, van eerste touchpoint tot trouwe fan

📊 Van Theorie naar Praktijk
Naast lessen van ervaren marketeers/docenten in digital marketing, marketingcommunicatie, conceptontwikkeling en data-analyse, ga je direct aan de slag met een real-life praktijkopdracht. Samen met je team werk je gedurende het semester aan een communicatieplan voor een echte opdrachtgever. Dit noemen we bij Windesheim een comaker*: samenwerken met het werkveld om direct impact te maken!

💡 Voor wie?
Wil jij leren hoe je doelgroepen bereikt en beïnvloedt met slimme en creatieve campagnes? Met de juiste boodschap en juiste kanalen op het juiste moment? Wil jij creatief denken, strategisch handelen en inspelen op de wensen van consumenten?  Dan is deze minor jouw ding!

🔗 Let’s go! Kies voor deze minor en breid je marketingcommunicatiekennis uit. 💥

 

* Comaker

Een comaker is een praktijkopdracht die je in een team van ongeveer 5 studenten uitvoert voor een opdrachtgever. Je werkt 1 dag per week bij de opdrachtgever om daar aan jullie plan te werken. Het advies wordt onderbouwd door 'customer insights' die je hebt verkregen door divers onderzoek. Uiteindelijk geef je een advies over de te gebruiken media, belangrijke touchpoints in de customer journey en het creatieve concept.

Op deze manier doe je tijdens de minor al werkervaring op die mooi staat op je CV.

Leerdoelen

De student leert in deze minor met behulp van onderzoek, feiten, trends en data tot een goed onderbouwd marketingcommunictatieplan te komen.

Ingangseisen

Enige kennis van marketing en/of communicatie is vereist.

Literatuur

Divers, behorend bij individuele modules.

Rooster

Je hebt 2 à 3 dagen les op Windesheim.

Daarnaast werk je 1 dag per week op kantoor bij de opdrachtgever aan je opdracht voor de comaker.

Roosters worden bekend gemaakt 2 weken voor aanvang van het semester.

Toetsing

Deze minor kent verschillende toetsvormen en toetsmomenten. Schriftelijke opdrachten en assessments zijn onderdelen van de toetsing.

Aanvullende informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mandy Nagtegaal m.nagtegaal@windesheimflevoland.nl

Voor deze minor is het aantal plaatsen beperkt.