Je filters
- Avans Hogeschool Verwijder filter
- Christelijke Hogeschool Ede Verwijder filter
- Hogeschool IPABO Verwijder filter
- Hogeschool KPZ Verwijder filter
- Breda University of Applied Sciences Verwijder filter
- Theologische Universiteit Utrecht Verwijder filter
-
Ontdek de docent in jou! (15ec)
15,0 EC
- 18 nov 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 30 jun 2024 om 00:00 uur
-
Toekomstgericht Onderwijs
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 18 jul 2025 Aanmelding opent 1 augustus 2024
-
Outdoor Education KPZ
30,0 EC
- 27 jan 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 nov 2024 om 23:45 uur
-
A Supply Chain Cycle challenge in the Bicycle Industry (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Aviation Management (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Bridging your field of expertise with Data Science & Artificial Intelligence: A Minor for interdisciplinary innovation and collaboration: the art of data translation. (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Building your own Business (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Change Management; how to successfully drive change in organisations (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Co-Creating Events & Designing Experiences (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Crowd Safety in Hubs & Events (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Design and Strategies for Themed Entertainment (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Designing processes for societal impact making (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Digital Marketing in the Tourism sector (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Duurzame Gebiedsontwikkeling (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Esports Event & Media Management (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
1 | 13 | > |