Je filters
- Hogeschool Inholland Verwijder filter
- Open Universiteit Verwijder filter
- Hogeschool Utrecht Verwijder filter
- Hogeschool Rotterdam Verwijder filter
-
New Earth
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 24 mei 2024
-
Omgevingsbeleid: analyse, evaluatie en ontwerp
5,0 EC
Open UniversiteitHet beleid ten aanzien van de inrichting en het gebruik van de leefomgeving staat centraal in deze cursus. Denk daarbij aan het beleid voor verstedelijking, voor bescherming tegen overstromingen, over gaswinning, de aanleg en verbreding van infrastructuur, of natuurbeschermi…- 1 sep 2024 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 16 aug 2025
-
Powerplay
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 24 mei 2024
-
Public & Private
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 24 mei 2024
-
Python for applied Data Science
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Gesloten
-
REBEL (Real Experience Borderless Entrepreneurial Learning)
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 24 mei 2024
-
Re-imagining Tomorrow through Arts & Sciences (RASL)
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 24 mei 2024
-
Rivers
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 24 mei 2024
-
Smart Sustainble Cities
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 14 jun 2024
-
Social Robotics
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 14 jun 2024
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Sport and Entertainment Marketing
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Sports Management
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Supply Chain Management
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 24 mei 2024
-
Impactful Social Entrepreneurship
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Impact Investment Management
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 7 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 24 mei 2024
1 | 5 | > |