Je filters
- Breda University of Applied Sciences Verwijder filter
- HZ University of Applied Sciences Verwijder filter
- Fontys Hogeschool Verwijder filter
- Aeres Hogeschool Verwijder filter
-
Offshore Renewable Energy
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 jun 2024
- 3 feb 2025 t/m 4 jul 2025 Aanmelding opent 15 september 2024
-
Plant Breeding and Seed Production (15 ECTS)
15,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Plant breeding (APSP & AMBP) - 30 ECTS
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Smart Agri-Food Value Chains (AAVC)
15,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 17 jun 2024
-
Smart Product Development with Additive Manufacturing (SPDAM)
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 31 aug 2024 Gesloten
-
Storytelling in Experience Design (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Strategic Events Management (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Strategies for Innovative Communication
30,0 EC
- Nog geen onderwijsperiode bekend
-
HZ Studio - The garage 1
15,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 jun 2024
- 3 feb 2025 t/m 4 jul 2025 Aanmelding opent 15 september 2024
-
HZ Studio - The garage 2
15,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 jun 2024
- 3 feb 2025 t/m 4 jul 2025 Aanmelding opent 15 september 2024
-
Inclusive Placemaking: Designing Community-Centred Destinations (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
International Business Management
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 31 aug 2024 Gesloten
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 30 jun 2024 om 23:59 uur
-
International Food Logistics (AIFL)
15,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 17 jun 2024
-
International Food Safety Management
15,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 17 jun 2024
-
International urban redevelopment: towards sustainable cities and mobility (1st semester 24/25)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
1 | 4 | > |