Je filters
- Windesheim Verwijder filter
-
Acting in Case of Emergency (AICE)
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
- 2 feb 2026 t/m 3 jul 2026 Aanmelding opent 13 oktober 2025
-
Act now! Climate Lab
10,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
- 2 feb 2026 t/m 3 jul 2026 Aanmelding opent 13 oktober 2025
-
Audiovisueel en Educatie
15,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
-
Begeleiden en coachen van teams binnen zorg en welzijn - Deeltijd
15,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
-
Business Innovation in the longevity society
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
- 2 feb 2026 t/m 3 jul 2026 Aanmelding opent 13 oktober 2025
-
Business Management Analytics
30,0 EC
- 2 feb 2026 t/m 3 jul 2026 Aanmelding opent 13 oktober 2025
-
Coaching (binnen zorg en welzijn) - Deeltijd
15,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
-
Construeren cad/details
5,0 EC
- 2 feb 2026 t/m 3 jul 2026 Aanmelding opent 13 oktober 2025
-
Culturally Responsive Teaching (15EC)
15,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
-
Digitale Geletterdheid en Didactiek
30,0 EC
- 2 feb 2026 t/m 3 jul 2026 Aanmelding opent 13 oktober 2025
-
Duurzaam Inzetten van Zorgtechnologie - Deeltijd
15,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
-
Educatie - deeltijd
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
- 2 feb 2026 t/m 3 jul 2026 Aanmelding opent 13 oktober 2025
-
Effectiviteit van veranderen: van meten naar weten
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
- 2 feb 2026 t/m 3 jul 2026 Aanmelding opent 13 oktober 2025
-
Ervaringsdeskundigheid (15 EC) (niv. 5)
15,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
-
Ervaringsdeskundigheid (30 EC)
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 23 jan 2026 Aanmelding sluit uiterlijk 30 mei 2025
1 | 3 | > |