Je filters
- NHL Stenden Verwijder filter
- Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten Verwijder filter
- Christelijke Hogeschool Ede Verwijder filter
- Hogeschool Viaa Verwijder filter
- Open Universiteit Verwijder filter
- Saxion Verwijder filter
-
Architectural Lighting Design (ENG)
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
-
Business and Data Analytics (USA)
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
Conscious Business
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
Creative Design & Technology
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
Digital Intelligence (English taught)
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
Domestic Violence
15,0 EC
- 17 nov 2025 t/m 6 feb 2026 Gesloten
-
Drones
30,0 EC
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
Global Citizenship (location Deventer)
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
-
Global Citizenship (location Enschede)
30,0 EC
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
Global Health
15,0 EC
- 17 nov 2025 t/m 6 feb 2026 Gesloten
-
How to create killer content
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
Immersive Spatial Design (ENG)
30,0 EC
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
Industrial Automation
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 30 jan 2026 Gesloten
-
Innovative Educational Approaches
30,0 EC
- 2 feb 2026 t/m 26 jun 2026 Aanmelding opent 29 september 2025 om 19:00 uur
-
International Strategic Communication & Sustainable Development (15 or 30 EC)
30,0 EC
- 1 sep 2025 t/m 14 nov 2025 Gesloten
- 1 sep 2025 t/m 6 feb 2026 Gesloten
1 | 2 | > |