Je filters
- HKU Verwijder filter
- HZ University of Applied Sciences Verwijder filter
- Radboud Universiteit Verwijder filter
- Universiteit Twente Verwijder filter
- Universiteit Utrecht Verwijder filter
-
Onderwijswetenschappen – Introductie
15,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Philosophy and Governance of Science and Technology
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Production and Logistics Management / Health Care and Technology Management Transfer minor
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Public Administration Transfer minor
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
- 5 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 dec 2024
-
Robotics (Transfer minor/doorstroomminor)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Sustainable Development (Environmental Impact Assessment & Statistics)
15,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 11 apr 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 nov 2024
-
Sustainable Development (Natural Processes and Research Skills)
15,0 EC
- 11 nov 2024 t/m 24 jan 2025 Gesloten
-
Sustainable Development (Sustainable Development & Mathematics)
15,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 1 nov 2024 Gesloten
-
Sustainable Energy Technology (Transferminor/doorstroomminor)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Transfer minor Psychology (doorstroomminor Psychologie)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
- 5 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 dec 2024
-
Transfer minor Spatial Engineering
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Innovation Sciences (Economics, Technology, Philosophy & Ethics)
15,0 EC
- 11 nov 2024 t/m 24 jan 2025 Gesloten
-
Innovation Sciences (Innovation Policy & Statistics)
15,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 11 apr 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 nov 2024
-
Innovation Sciences (Research Skills, Technologies)
15,0 EC
- 21 apr 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding opent 1 januari 2025
-
Interaction Technology (Transferminor / doorstroomminor)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
- 5 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 dec 2024
1 | 5 | > |