-
Actief Inclusief. Constructief Omgaan met Diversiteit
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Afasie, Dysarthrie, Dysfagie
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Agrarisch Advies en Accountancy - Agricultural consultancy & accountancy
15,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 1 jul 2024 Gesloten
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 1 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 16 dec 2024
-
Agrarisch Waterbeheer
15,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 1 jul 2024 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 1 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 16 dec 2024
-
Applied Physics (Transfer minor / doorstroomminor)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 30 jun 2024
-
Art of Writing
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Audio & Visual Design
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Bedrijfsovername Agrarisch - Agricultural Business take-over
15,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 1 jul 2024 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 1 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 16 dec 2024
-
Big Data & Design – English
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Biologische Landbouw - Organic Farming
15,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 1 jul 2024 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 1 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 16 dec 2024
-
BOOST je Sales!
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 jul 2024
-
Brand Experience & Event Design
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 27 jun 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 22 nov 2024
-
Business Administration Transfer minor
30,0 EC
- 1 feb 2024 t/m 31 aug 2024 Gesloten
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 30 jun 2024
-
Business Information Technology BA (transfer minor / doorstroomminor)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 30 jun 2024
-
Business Information Technology CS (transfer minor / doorstroomminor)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 30 jun 2024
1 | 9 | > |