Je filters
- NHL Stenden Verwijder filter
- Fontys Hogeschool Verwijder filter
- HKU Verwijder filter
- HZ University of Applied Sciences Verwijder filter
- Breda University of Applied Sciences Verwijder filter
- Breda University of Applied Sciences Verwijder filter
- Universiteit Twente Verwijder filter
-
Pedagoog in de Sport
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Performance Coaching and Training
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 dec 2024
-
Philosophy and Governance of Science and Technology
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Production and Logistics Management / Health Care and Technology Management Transfer minor
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Projectmanagement in Zorg Welzijn en Maatschappelijke dienstverlening
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 dec 2024
-
Psychologie en Technologie
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 dec 2024
-
Psychologie in de Praktijk
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 4 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 dec 2024
-
Psychologie voor Young Professionals
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 dec 2024
-
Recht
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 dec 2024
-
Reframe Media
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Re-integratie en Talentcoaching
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 dec 2024
-
Robotics (Transfer minor/doorstroomminor)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Smart Product Development with Additive Manufacturing (SPDAM)
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 dec 2024
-
Spatialisation Design
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Speciale doelgroepen
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 dec 2024
1 | 13 | > |