Je filters
- Politieacademie Verwijder filter
- Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten Verwijder filter
- ArtEZ University of the Arts Verwijder filter
- Thomas More Hogeschool Verwijder filter
- Thomas More Hogeschool Verwijder filter
-
Creating Creativity
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 23 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 jul 2024 om 00:00 uur
-
Minor Architectuur
30,0 EC
- 26 aug 2024 t/m 17 jan 2025 Gesloten
-
Minor Architectuur
15,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 jun 2024 om 16:00 uur
-
Minor Bewegingsonderwijs, physical education
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 aug 2024 om 00:00 uur
-
Minor Bouwtechniek
15,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 15 jun 2024 om 16:00 uur
-
Minor Culture Inclusion and Environment (CIE)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 aug 2024 om 00:00 uur
-
Minor Digitale Geletterdheid, digital literacy
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 aug 2024 om 00:00 uur
-
Minor Erfgoed en Ruimte
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 21 jun 2024 om 18:00 uur
-
Minor Liberal Arts
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 1 jul 2024 om 23:45 uur
-
Minor onderwijs innovatie, educational innovations
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 aug 2024 om 00:00 uur
-
Minor Passend Onderwijs, inclusive education
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 aug 2024 om 00:00 uur
-
Minor Productie Podiumkunsten
30,0 EC
- 8 jan 2024 t/m 5 jul 2024 Gesloten
-
Minor Religieus erfgoed in Amsterdam
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 21 jun 2024 om 18:00 uur
-
Minor Stedenbouw en Landschapsarchitectuur
30,0 EC
- 26 aug 2024 t/m 17 jan 2025 Gesloten
-
Onderzoekend en Ontwerpend Onderwijs in Omgeving, voor wereldwijze kinderen, Learning outside the classroom
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 aug 2024 om 00:00 uur
1 | 2 | > |