Je filters
- NHL Stenden Verwijder filter
- NHL Stenden Verwijder filter
- Hogeschool Viaa Verwijder filter
- Hogeschool IPABO Verwijder filter
- Thomas More Hogeschool Verwijder filter
- Universiteit Twente Verwijder filter
- Van Hall Larenstein Verwijder filter
-
Onderzoekend en Ontwerpend Onderwijs in Omgeving, voor wereldwijze kinderen, Learning outside the classroom
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Online Marketing & Campagnemanagement
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 15 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 20 dec 2024
-
Ontwikkelingsgericht Onderwijs (OGO)
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Ontwikkelingsgericht Onderwijs (OGO)
15,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Organisatie-analyse & Advies
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 15 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 20 dec 2024
-
Organisatieverandering & Organisatieontwikkeling
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
-
Oriëntatie op Onderwijs en Beroep
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 3 feb 2025 t/m 15 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 20 dec 2024
-
Outdoor Leadership in Adventure Tourism
15,0 EC
- 14 apr 2025 t/m 15 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 3 mrt 2025
-
Palliatieve zorg - Voltijd en deeltijd - Verpleegkunde en social work
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 1 feb 2025 t/m 31 aug 2025 Gesloten
-
Passend onderwijs (deeltijd/FO)
30,0 EC
- 2 sep 2024 t/m 31 jan 2025 Gesloten
- 3 feb 2025 t/m 15 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 20 dec 2024
-
Peuters en VVE
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 18 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 31 dec 2024
-
Pharmacogenetica
30,0 EC
- 1 feb 2025 t/m 11 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 13 dec 2024 om 12:00 uur
-
Philosophy and Governance of Science and Technology
30,0 EC
- 1 sep 2024 t/m 1 feb 2025 Gesloten
-
Placemaking: Creating Meaningful Places (English)
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 15 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 20 dec 2024
-
Placemaking: Creating Meaningful Places (Nederlands)
30,0 EC
- 3 feb 2025 t/m 15 jul 2025 Aanmelding sluit uiterlijk 20 dec 2024
1 | 21 | > |